31.07.18

Карта моїх подорожей по Тернопіллю

Так вийшло, що за чотири роки життя у Львові я детальніше за все досліджував ні Львівську область, а Тернопільську. За цей час я багато де побував і багато що побачив в Тернопіллі. Настав час якось систематизувати все це і поділитися з вами.

карта Тернопілля



І я вирішив зробити карту побачених мною місць. Це не повний перелік пам'яток. Це позначки на карті тих місць, які я бачив своїми очима, зафіксував своїм фотоапаратом і які можу порекомендувати іншим. Так що, якщо ви мені довіряєте, сміливо натискайте на карту, і вирушайте в віртуальну подорож. Я сподіваюся, що ця карта допоможе вам при плануванні подорожей по Тернопільщині.

До кожного зазначеного на карті місця є невеликий опис і одна (або кілька) фотографій. Це не остаточний варіант, список місць на моїй карті згодом буде доповнюватися. А докладні репортажі як завжди читайте в блозі.

Натисніть на карту і вона відкриється в новому вікні.

карта Тернопілля

Подорожі по Тернополі відбулася завдяки відділу туризму Тернопільскої облдержадміністрації, і Асоціації незалежних блогерів України. За що їм окрема велика подяка!

Альтернативне посилання (якщо кліком по картинці карта не відкривається):
Карта моїх подорожей по Тернопіллю

Щоб не пропустити новий пост, підпишіться на мою сторінку в Facebook: 

1 коментар: