06.06.22

«Велобескиди» - Карпатами у всесвітній день велосипеда

Давно не писав я у блог. То ковид, то ще якась хрень, яка заважала подорожам. Та і зараз не самий кращий час для поїздок. Але навіть під час війни ентузіасти з упевненістю дивляться в майбутнє і реалізують нові цікаві туристичні поекты. Один з них, проект "Велобескиды", був розпочатий в 2021 році і відкритий у Всесвітній день велосипеда.



Новий велопроект "Велобескиди" презентували цієї п'ятниці на гірськолижному курорті "Буковиця".  Звідси бере початок мережа вело- та пішохідних маршрутів по Дрогобицькому району. Вони з'єднують Борислав, Трускавець, Східницю та гору Цюхів Верх. 
Веломаршрутів тут кілька. Навіть з огляду на дорогу електричкою зі Львова, можна встигнути вдосталь покататися та помилуватися краєвидами. Що я із задоволенням і зробив. 

Тепер про все по порядку.
У 6: 57 з приміського вокзалу у Львові стартує електричка Львів-Трускавець. Ціна питання 63 грн квиток і 31 грн багаж. У складі потяга є два веловагона.



Правда стандартних місць для роверів в кожному вагоні 6, а нас було значно більше)



На вокзалі довго не затрималися.



Обігнули Трускавець, проїжджаємо Борислав.



На початку 20 століття Борислав виробляв 5% світової нафти та займав перше місце у світі по видобутку озокериту. Добувають нафту тут і зараз, правда, далеко не в тих масштабах.

Нафтові качалки зустрічаються всюди. Це своєрідна візитна картка Борислава.



А ми під'їхали до гірськолижного курорту "Буковиця".
На гору піднімаємося на крісельному підйомнику.



Велосипеди їдуть поруч. Летять я б сказав)



Тут, на горі, і відбулося відкриття нового вело- та пішоходного маршруту "ВелоБескиди", в який входять декілька велосипедних і трекинговых трас загальною протяжністю близько 100 км. Маршрути з’єднали три громади – Трускавецьку, Бориславську та Східницьку. Проект було відкрито офіційними представниками цих громад, Львівської обладміністрації і автором проєкту, лижником, учасником Олімпійських ігор, чемпіоном України Дмитром Мицаком. 



З гори Магестра (586 м) дуже добре видно околиці.



Стартуємо у напрямку гори Цюхів Верх. Туди веде маркірована велотраса довжиною трохи більше 6 кілометрів.



На самому початку шляху часто зустрічається важкопроїжджуваний бруд.



А в одному місці, там де сповзла дорога, бруд стає не не тільки непроїзним, але і труднопрохідним.





Друга частина маршруту виглядає як хороша гравієва дорога - їхати одно задоволення, і сухо і красиво.



Зовсім скоро в'їжджаємо на вершину гори Цюхів Верх і бачимо там вежу досить незвичайної конструкції.



Це 15-метрова оглядова вежа на відкриття якої ми саме вчасно приїхали.



Піднімаємося вгору...



... і милуємося 360-градусною панорамою околиць. Красиво!



Бракує тільки табличок по периметру перил з вказівкою, в яку сторону що видно. Але, думаю, що вони скоро тут з'являться.

Біля підніжжя вежі є велопарковка.






Урочисто відкриваємо вежу і їдемо назад в "Буковицу". Зворотний маршрут займає в три рази менше часу, адже майже увесь шлях йде вниз. Перепад висот між початком і кінцем маршруту - 380 метрів.

Ще раз фотографую мій брудний велосипед на тлі прекрасного краєвиду на горі Магестра.



Патріотична качалка. Досить незвично бачити такий девайс на вершині гори.



До речі був невеликий ланч із смачним бограчем, який приготували нам організатори.



А після обіду вирушаємо назад в Трускавець. Але вже не на підйомнику, а по новій велотрасі, прокладеній уздовж гірськолижного спуску. 




Після спуску стало зрозуміло, що траса ще не дороблена. Сподіваюся, що незабаром вона буде завершена.



Ну ось власне і все. Дорога в Трускавець зайняла зовсім небагато часу і ми під'їхали якраз до електрички, яка вирушала в 16:51.
Так що, якщо хочете відпочити від наших суворих буден, розслабитися і помилуватися краевидами, виберіть день, відповідний вам маршрут, і вирушайте в Трускавець!

Особлива вдячність організаторам поїздки і авторам проекту!
Захід був проведений Трускавецькою, Бориславською та Східницькою територіальними громадами, за сприяння Львівської обласної державної адміністрації та Bike Sport Active.


Щоб не пропустити новий пост, підпишіться на мою сторінку в Facebook:

Немає коментарів:

Дописати коментар